image post - takeaway

מיתוג אריזות למשלוחים

פותח מסעדה חדשה? מה חשוב לדעת

פתיחת מסעדה חדשה היא מהלך מורכב ומרגש בו זמנית, הכולל אתגרים רבים, אבל אנחנו  רוצים להתרכז בתחום אחד חשוב ואפילו לתת טיפ – Take away.

כן, היום כמעט כל מסעדה שמכבדת את עצמה מפעילה שירותי טייק אוואי, למעשה מאז הקורונה נרשם זינוק בהיקף המזון שנמכר כטייק אוואי ממסעדות. גם מסעדות גורמה, שבעבר לא נהגו להוציא מנות במשלוח, אלא רק בישיבה במסעדה, השכילו להבין כי מה שהחל כאילוץ – הוא למעשה ערוץ הכנסה משמעותי, שמגדיל באופן ניכר את היקף פעילות המסעדה.

מה הדבר הכי חשוב בטייק אוואי?

לא תאמינו, האריזה. גם אם האוכל שלכם הכי טעים בעולם (וברור שהוא כזה), רק אריזה נכונה וראויה תאפשר חווית סועד מצוינת, ממש כמו במסעדה. ממש כמו עולם המשלוחים כולו, גם תחום אריזות ה- Take away עבר מהפכה. אריזות הפלסטיק ומגשי האלומיניום פינו את מקומם לאריזות קרטון מתכלות, המתוכננות בצורה מתקדמת על מנת לשמר את חווית ההנאה גם באכילה מחוץ למסעדה. העקרון המנחה את עיצוב אריזות ה- Take awayהינו שימור של איכות המנה, הן מבחינת הניראות והן מבחינת הטעם, ובצד זה שמירה על איכות הסביבה.

איך בוחרים את האריזה הנכונה?

חברת מוצרי הנייר הוותיקה דאלאס, אחת החברות המובילות בתחום שמייצרת ומייבאת מוצרי נייר ואריזות חד פעמיות מכל העולם, מספקת כמה טיפים:

  •  מנה חמה? הקפידו על אריזה שומרת חום. היום כבר לא שולחים באלומיניום – אלא באריזות קרטון מתקדמות המיוצרות בטכנולוגיה שמאפשרת שמירה על החום.
  • מזון נוזלי? חשוב להקפיד על אריזת קרטון עם ציפוי פנימי מיוחד למניעת רטיבות וטפטוף של האוכל
  • סלט? מומלץ לארוז באריזות סלט מתקדמות, אשר מאפשרות משלוח של הרוטב בגביע אטום
  • מנה מחולקת? חשוב לשלוח בלאנצ' בוקס מחולק (מפלסטיק, קרטון או קלקר) אשר שומר על הפרדה מוחלטת בין מרכיבי המנה, כדי שהלקוח יוכל ליהנות מהטעם הייחודי של כל מרכיב
  •  נודלס או צ'יפס? ניתן לשלוח באריזות קרטון ייעודיות למוצרים אלו

רוצים אריזה ממותגת ייחודית לכם?

אחד השירותים הייחודיים של "דאלאס מוצרי נייר" הינו אספקת אריזות מזון בהתאמה אישית. איך זה עובד? הלקוח העסקי (שף, או מנהל מסעדה) יושב עם נציגי מחלקת הפיתוח של החברה, מציג בפניהם את צרכיו ורצונותיו לגבי אריזות המזון הייחודיות שלו, שומע ייעוץ אישי לגבי עיצוב האריזות, ומקבל כמה דוגמאות עיצוב שמהן הוא יכול לבחור את הפרופיל האופטימלי שמתאים עבורו. בדרך זו כבר מייצרים בדאלאס מספר אריזות Private label למסעדות שונות.

מורן ברינקר, מנהלת רכש ב"דאלאס מוצרי נייר": "אריזות בהתאמה אישית הן פתרון מצוין למי שלא רוצה מוצר מדף, אלא משהו ייחודי עבורו, הכולל את המותג והחזון שלו. היה לנו שף שרצה לייצר אריזה ייעודית לאנשים שקונים מנה ורוצים לאכול אותה ממש מחוץ למסעדה, בספסל בחוץ. זה מנהג שהשתרש בתקופת הקורונה, כאשר אסור היה לשבת במסעדות, ומתברר שנשאר מאז. לאחר הליך תכנון קפדני, ייצרנו עבורו קופסה איכותית שמכילה את כל האוכל ונפתחת למגש, וכך מאפשרת ללקוח לאכול בנוחות מבלי לפגום בטעם ובתכנון המנה. המוצר הזה אפשר ללקוח שלנו להוסיף נתח שוק משמעותי, באמצעות מענה לצורך חדש שהתעורר בשנתיים האחרונות".

ומה עם איכות הסביבה?

כיום ניתן להשיג אריזות חד פעמיות למסעדות, המיוצרות בטכנולוגיות מתקדמות באירופה, בארה"ב ובמזרח, ומותאמות לעולם המודרני של צריכת מזון מבלי להתפשר על איכות הטעם מחד, ואיכות הסביבה מאידך.

מוצרי אריזה למשלוחים

דאלאס מוצרי נייר בע"מ ממתגת את כל סוגי המוצרים למשלוחים ו-Take Away כגון:

  • כוסות קרטון ממותגת בכל בגדלים
  • מפיות נייר ממותגות
  • שקיות נייר ממותגות
  • סט סכום ארוז ממותג (מפית נייר, מלח, פלפל, מזלג וסכין)
  • קופסאות צ'יפס
  • קופסאות לאמבורגר
  • מגש פיצה ממותג במגוון גדלים
image HPL Products

מוצרי H.P.L (טרספה)

דאלאס מוצרי נייר בע"מ ממתגת את כל סוגי המארזים למזון למשלוחים וטייק אוואי משקיות נייר ממותגות ועד סט סכום ארוז.

קרא עוד »

האם הכתבה עניינה אותך?

השאר פרטים ונציגנו יצרו איתך קשר בהקדם